perjantai 29. toukokuuta 2009

Try

Rapport. Rapport tarkoittaa lähestymistä, sopusointuisen ja ystävällismielisen suhteen solmimista tai palauttamista. Tätä minä opettelen, ja tämä on vain osa siitä mitä se on. Ajatustenlukua fyysisten liikkeiden perusteella. Sitä se oikeastaan on aika laajalti. Nyt tiedän jo kikan, mitä käyttää seuraavassa pokeri pelipöydässä.
Maanantaina leikkasin siis I:n ja S:n hiukset, Hinkkasin I:n lattiat. Tiistaina oli koulua, ei muuta. Keskiviikkona oli pankkia ja koulua, nyt olen rahoissani eli perseaukinen pidemmälle tähtäimelle. Enkä tainnut päästä kouluun sillon ollenkaan. Pankin jälkeen odotin, S pääsi töistä ja lähdin keskustaan jossa oli myös A ja I, sitten siellä kun hilluttiin hetki (S oli paniikissa yhdestä kuva-automaatista, jotta saisi itselleen vr:n opiskelijakorttiin kuvan. Se oli hauskaa katsottavaa ja S:ää oli huaska kiusata kun hän istui ottamassa itsestään kuvia :D)
Sitten Matinkylä. Näin E:n ja kierrettiin ompussa. Ompun cittarissa on kuppi kahvia 1e ja santsikuppi ilmainen! WAU!
Lopulta sitten prismaan sosekeitto ja salaatti ainekset. Koti matka mattby-vanhakusipelto kesti sen kaksi tuntia, kun vaihtoyhteys bussi sattui tietenkin juuri minun tuurillani hajoamaan. Ovet eivät menneet kiinni, ja kun ne menivät kiinni niin ne eivät enään auenneet, ja kun ne taas aukenivat ne eivät menneet enään kiinni. (Ei en tue sitä, että busseja voisi myös joskus huoltaa. Minä rakastan seistä bussipysäkillä ylimääräistä aikaa kamalassa kusihädässä ison, painavan kauppakassini kanssa.!)
Torstaina sitten oli henk.koht opintosuunnitelman teko lähihoitajalinjalle, jonka aloitan syksyllä. Tulee ikävä kampaamopuolen misuja, mutta uravalinta on tärkeämpää tässätapauksessa, varsinkin kun olen alkanut huomaamaan, että nauruni kuullostaa aivan kamalalta kun nauran heidän seurassaan. Mnnjoh... no can do, se on minun hiukan ehkä liian kovaääninen ja innokas nauruni, mutta olkoot. Ajatustenluku kirjani lainasin koulun kirjastosta (niiden muiden monien psykan kirjojen lisäksi) torstaina, aloitin sen lukemisen torstaina ja tänään on lauantai. Koulun kirjoja saa nyt jos lainaa niin pitää elokuuhun asti, siispä mielentäytteinen kesä edessä. En lupaa sosiaallisuutta tai hauskuutta, olen luultavemmin aika tosikko. Torstaina sanoin hyvästit koululle kesänajaksi ja Aulille joka on ihana opettaja *sydän* Perjantaina pesin koko päivän mummin ikkunoita ja pelasin jatsia, syötiin jotain peruna silakka laatikkoa, tai vastaavaa, ja minä poika se vaan pesin niitä ikkunoita perkele. Urakka jäi vielä keskenkin, ensiviikolla uudestaan. Mummilta sitten keskustaan. R,A,S,P,J ja joku muu istuivat siellä lasiaplatsin terassilla. A:lla oli töitä, niin hän ei juonut (töitä eikä rahaa), S oli köyhä niinkuin minäkin, katsoimme siis me kolme vierestä, minä ainakin hyvin kateellisena niille kaljatuopeille ja hyvin hyvin kateellisena niille ihmisille, jotka ovat varoissaan siinä, että pystyvät maksamaan 5e tuopista. Minulla on sama tänään edessä, mikäli sinne onnelaan on nyt aivan pakko lähteä, mutta se selviää illalla. Eilinen meni siinä terassilla sitten ilman mitään juotavaa, ja siitä ajoissa kotiin. Söin mummin antaman läskintämispatukan ja kävin lenkillä, luin kirjaa (siitä ajatusten lukemisesta) ja joskus kello öö... puoli yksi nukahdin. PERJANTAI ILTANA!! mnojooh, mutta ei sen väliä, mulla on nyt alkanut kesäloma, voin valvoa vaikka aamuun asti esim. ensi tiistaina, tai torstaina kun ei kiinnosta unen pituus, kun ei töitäkään ole. Nyt toivotan enään Hyvää huomenta suomi, minä pistän keesini nyt pystyyn ja baklaan naamatauluni jollakin sievällä menetelmällä. kello on puoli kymmenen ja puolentunnin päästä on lähtö fidaan, tarvitsen uudet housut, edelliset repesivät jälleen puhki haaroista ^-^ Kiitos housut *sydän*!
-Edi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti