keskiviikko 27. toukokuuta 2009

Ensikuun 15 päivään asti puuroa!

Yhy en voinut vastustaa! Olen etsinyt halpaa mutta kuitenkin hyvää sirkkakonetta jotta saisin sirkoitettua korsettien selkämyksiä ja nyt löysin huuto.netistä sellaisen 75e, paskaa että postarit mukaan lukien hinta kohosi 87 euroon ;__; melkein satkun! mutta halvin pöytämalli jonka olen löytänyt ja näyttää toimivalta. Olen onnellinen mutta morkkiksissa menetin siihen viimeiset pennoseni ja vielä on 2,5vkoa seuraavaan palkkapäivään.
Miekkonen on hermona kun tuhlaan rahojani :/ Ihan ymmärrettävää jos täytyy ruokakaupassa turvautua miehen lompakkoon, Olen ikuinen TUHLARI Byhyyyy! Ei tästä säästämisestä näilläpalkoilla tu yhtikäs mitään ;__; jos jotain vähänkin kivaa haluaa itselleen hankkia niin se on aika puuroa senjälkeen.. Okei oonhan mä ostanu tän palkan aikana 2 kengät (8e ja 24e) Hameen ja Teepparin (5e ja 3e) Pandora käsikorun ja helmet (yhteensä joku 25e) Parit helminauhat ebaysta (joku 12e) Helminauhan Fidasta (7,5e) 500 swarovskia (joku 15e) siinäpä ne olikin? ja nyt tän Sirkkakoneen (87e) lisäilen jos tulee mieleen, hyvä se on joskus kirjottaa ylös niin voi sitten pohdiskella että mitä tuli taas ostettua turhaa? ehkä seuraavalla kerralla osaan olla ostamatta :)
Äkkiäkös noista 'pikku ostoksista' tuli 186,50e :D perskele!





-Rajaton

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti