tiistai 26. toukokuuta 2009

Lintu, Ilma, Kalaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!

Hyvää huomenta kansa.
Tänään olisi edessä uusien kenkien osto, visiitti pankissa ja kouluun meno, vaikka ei minua kukaan pakota sinne enään menemään. Lähihoitaja linja alkaa syksyllä, ja olen sopinut että en suorita numeroa kurssista, mutta pidän luokkalaisistani. Iso hymy heille.
Viime viikonloppu mökillä, ja lähden pian uudestaan. Olen niin täynnä pääkaupunkiseudun ongelmia, ressiä ja saastaa. Otan hymyn käteen ja näytän sitä merelle päin, silloin kaikki on hyvin ja meri suojelee.
Annikalle tiedoksi, että jääkaapin lihavetolaatikossa on haukea, ja sitä saa valmistaa ja syödä, kun menee pilalle, isi vaivalla vapaillut ne ylös merestä.
Maanantai oli mielenkiintoisen työtäytteinen päivä. Siivosin isillä, leikkasin isin hiukset ja kuuden jälkeen illalla lähdin vaappumaan Olariin käsittelemään Saanan hiuksia. Hyvin antoisa päivä. Myöhemmin sitten kun kotiin olin lähdössä, törmäsin vanhaan luokkalaiseeni kokkipuolelta. On mukavaa kun he morjenstavat aina, en ehkä ollutkaan niin kamala 16-17 vuotias nappula, vaikka en minä ikinä suosittu ole ollut.
Eilen sitten juttelin Siirin kanssa ulkona puhelimessa ja tupakoimme, Siiri kertoi pienestä teinistä ja minä j-dramasta jossa on nainen, joka on aivan SAATANAN ÄRSYTTÄVÄ!!! Niin typerä nainen kun olla voi idiootti!... Puhelun loputtua aloin huutamaan Keijoa sisälle... "SIIIRIIIIII!!!"..*REPS*
Tänään ehkä tsemppaisi ja sen sijaan, että istuisin possuna koneella voisi mennä sinne lenkille!
Nyt kerään ympäröivät mahamakkarani, hiukan huojutan, että ne asettuvat tukevasti siksi aikaan, että pääsen lasteineni suihkuun ja sieltä keittämään kupin kahvia :) tänään laitan hiukset kivasti!


-Edi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti